זקוקים לפסק זמן מהעבודה? מעוניינים לסדר את המחשבות ללא רעשי רקע מיותרים? השכרת יאכטה לדייג עתידה לספק לכם מענה מושלם, הכולל מרגוע לנפש בשילוב הרפתקה חווייתית ויוצאת דופן

 

 

כולנו מכירים את התחושה הזו. אנחנו מצויים בצומת דרכים בחיים הדורש קבלת החלטות, אך לא מצליחים למצוא את הזמן והמקום על מנת לסדר את המחשבות. במקרים אחרים, העבודה הסיזיפית שוחקת אותנו, כמו גם חיי המשפחה, הילדים ויתר המטלות שמצטברות ללא הפסקה.

במצבים שכאלו יתכן כי הפתרון האידיאלי הוא פשוט לקחת פסק זמן. חלק יבחרו בחופשה בארץ או מעבר לים, אחרים יבצעו פעילות ספורטיבית על מנת לשחרר את המתחים, בעוד יש כאלו שיבחרו לצאת ללב ים באמצעות השכרת יאכטה לדייג, פעילות חווייתית ויוצאת דופן שהוכחה כיעילה במיוחד לגוף ולנפש. 

לא בכדי השכרת יאכטה לדייג נחשבת לאחת הפעילויות המהנות ביותר. ראשית, זוהי הזדמנות פז לצאת החוצה וליהנות מכל הטוב שיש לים להציע. ניתן גם לשכור את היאכטה יחד עם מספר מצומצם של משתתפים, כך שתוכלו לאגד יחד את בני המשפחה, החברים או העמיתים לעבודה לפעילות משותפת ושוברת שגרה, כזו שתצליח להפיג מתחים ולגבש אתכם שוב מחדש.

השכרת יאכטה לדייג של חברת ''עולם השייט'' תציע בפניכם מגוון רחב של אפשרויות, החל מבחירה ביאכטה מפוארת, דרך סירות קטמרן או סירות ממונעות. הרעיון הוא להתאים את ההפלגה לאופי המשתתפים ובתקציב המותאם לכל כיס.

חשוב לציין כי השכרת יאכטה לדייג דורשת סקיפר בעל רישיון וספינת דייג מורשית. אולם אל דאגה, שכן אצלנו ב''עולם השייט'' חשבנו על הכול. לא רק שתזכו להדרכה מקצועית על ידי אחד מהמדריכים המובחרים שלנו על גבי אחת מספינות הדייג המתוחזקות היטב, גם נדאג עבורכם להטלת פיתיונות והתנסות בציוד דייג איכותי העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מתאים לכולם...

נהוג לעיתים לחשוב כי השכרת יאכטה לדייג היא פעילות המיועדת אך ורק לדייגים מקצועיים אשר מתמחים בכל טכניקות הדייג. זה המקום להבהיר כי מדובר במחשבה שגויה מן היסוד, שכן גם דייגים חובבנים או כאלו שעבורם תהיה זו התנסות ראשונה עשויים להפיק ממנה את המיטב.

יתר על כן, דייג היא פעילות המותאמת לכל המשפחה. הזדמנות לשתף את הילדים שצפויים להתלהב עד השמיים למראות להקות הדגים השוחות לכיוונם. תוסיפו לכך מוסיקה לבחירתכם שתלווה את ההפלגה, אוכל ונשנושים כאוות נפשכם ומצב רוח מרומם, והרי לכם בילוי מנצח בכל קנה מידה.

ניתן לבצע את הדייג ביחידים, זוגות, קבוצות או בכל מתווה אחר – העיקר שתהנו ותזכו לערך מוסף אמיתי על טהרת הים.

 

מפליגים ונהנים

בניגוד לטיול בארץ או בחו''ל הדורשת היערכות מראש – הכנה של מסמכים, בירוקרטיה של טיסות, בתי מלון ואטרקציות, הרי שהשכרת יאכטה לדייג הינה פרוצדורה קלה ופשוטה למדי, שכן היא אורכת שעות ספורות, אך באותה נשימה תגרום לכם להרגיש כאילו זה עתה יצאתם לחופשה של שבוע, בזכות תחושת הניתוק והעוצמות הבלתי נלאות של הים.

השכרת יאכטה לדייג היא למעשה אירוע חברתי מיוחד במינו. בין אם מדובר בחובבי דייג המעוניינים לחלוק יחד את ההתלהבות, או סתם בניסיון להתנסות באטרקציה חדשה, צפויה לכם חוויה מיוחדת במינה.

אם גם אתם מחפשים אטרקציה שוברת שוויון ואפשרות להתנסות בדייג חווייתי הכולל למידה ממדריכים מובחרים, הרי שהשכרת יאכטה לדייג היא האופציה המושלמת עבורכם.

אנחנו ב''עולם השייט'' מתחייבים לספק לכם חוויה מרתקת במחירים אטרקטיביים ובסירות מאובזרות. תהיה זו הזדמנות לצפות בשקיעות מטריפות, דגים מרהיבים מלב ים ובעוד שלל הפתעות. אז קדימה, תצטרפו אלינו?